L`Occitane adventni koledar 2017

Pozdravljene, lepotičke !
V tokratni objavi vam bom predstavila L`Occitane adventni koledar, ki sem ga odpirala vse do 24. decembra. Letos je bila ponudba kozmetičnih adventnih koledarjev res velika, a me, dostopni v naših drogerijah niso prepričali. V koledarjih ne maram raznih vzorčkov, mini vrečk za darila ali pa kakšnih modelčkov za kekse. Pa tudi koledarji, ki vsebujejo ogromno lakov za nohte me ne prepričajo. Iz teh razlogov ter zaradi tega, ker sem se komaj začela spoznavati s kozmetiko L`Occitane sem se odločila za njihov koledar. Kupila sem ga v njihovi spletni trgovini, po ceni 40€. 




S samo vsebino koledarja sem bila izredno zadovoljna, čeprav so nekatere blogerke mnenja, da je vsebina podobna lanski, ampak jaz sem si ga letos privoščila prvič, ker bom pred nakupom velikih izdelkov, ki niso ravno poceni, lahko preizkusila manjše velikosti, ki mi pridejo še kako prav na potovanjih.


1. Dan 
Gel za prhanje Češnjev Cvet


2. dan
Krema za roke s karitejevim maslom



3. dan
Mandljevo odlično milo


4. dan 
Osvežilno mleko za telo citronka


5. dan
Krema za roke potonika



6. dan
Obnavljalni balzam za suhe in poškodovane lase


7. dan
Ultra bogat losjon za telo s karitejevim maslom


8. dan
Lahka sproščujoča krema za obraz s 
karitejevim maslom


9. dan
Obnavljalni šampon za suhe in 
poškodovane lase


10. dan
Milo citronkin list


11. dan
Ultra bogata krema za prhanje
 s karitejevim maslom


12. dan
Mandljeva  krema za roke


13. dan
kopalna kocka


14. dan
Gel za prhanje citronka


15. dan
Ultra bogat balzam za ustnice s 
karitejevim maslom


16. dan
Arlesienne parfumsko milo


17. dan
Sproščujoči gel za prhanje


18. dan
Koncentrirano mandljevo mleko


19. dan
Ekstra nežno milo s karitejevim maslom mleko


20. dan  
Svetlikajoč losjon za telo Češnjev cvet


21. dan
Citronkin osvežilni kremni gel za roke


22. dan
Mandljevo olje za prhanje


23. dan
Krema za stopala s karitejevim maslom


24. dan 
Arlesienne Toaletna vodica



V koledarju se je kot presenečenje skrival kupon za 15% popust na vseeno kateri full size izdelek iz koledarja, ki sem ga izkoristila za nakup lahke sproščujoče kreme za obraz s karitejevim maslom. 


Iz koledarja sem zaenkrat preizkusila le toaletno vodico, ki božansko diši in ultra bogat balzam za ustnice, ki me je prav tako navdušil, saj odlično neguje moje ustnice.



Hvala za branje.

Poljubčki,








Ni komentarjev