Essence Happy Girls Are Pretty LE


V današnjo objavi vam bom predstavila eno izmed meni ljubših essence omejenih kolekcij, happy girls are pretty. Ta kolekcija me je navdušila predvsem z jesenskimi rdeče-rjavimi odtenki ter ljubkimi embalažami, ki so mi pri essence vedno všeč. 
Če vas zanima, kaj vse sem kupila iz te kolekcije pa le berite naprej.









Essence happy girls are pretty contouring set
01 Happiness is ... a way of life


Najbolj iz te kolekcije me je zanimal ravno ta contouring set, predvsem zaradi tega kako se bo obnesel na moji koži. Prav tako v naših drogerijah ne najdeš ravno dosti ličil za senčenje in osvetljevanje. Ker me njihov shading powder ni najbolj navdušil, sem se odločila dati priložnost temu.

Embalaža : Embalaža je plastična, ki pa je kar kompaktna in trdnejša z belim napisom. 
Za ceno nekje 4€ dobite 7,4 g izdelka.



Moje izkušnje : Notranjost embalaže je razdeljena na dva predalčka, na osvetljevalec in bronzer. Na prvi pogled se mi je bronzer zdel kar precej temen za mojo kožo, a na koncu se je odtenek izkazal kot zelo dober, predvsem na obrazu ni zgledal oranžen, kar me pri bronzerjih najbolj moti. 
Pigmentiranost je kar dobra, saj je za optimalen nanos potreben le kakšen poteg ali dva s čopičem po bronzerju. Prav tako je dobra tudi obstojnost, saj se brez primerja obnese skoraj ves dan.

Prav tako mi je všeč tudi osvetljevalec, ki pa ni najbolj svetel je bočj šampanjec barve, ki vsebuje tudi drobne bleščice, ki na obrazu niso preveč izstopajoče. Predele obraza zelo lepo osvetli in jim doda pridih svežine. Prav tako kot pri bronzerju je pigmentiranost in obstojnost kar dobra.



Ta set me je na splošno prijetno presenetil, saj je več kot primeren za mojo kožo, ni pretemen in ni prav nič oranžen.




Essence happy girls are pretty rdečilo za lička
01 you sweeten my day


Tega rdečila sem se zelo veselila preizkusiti, a me je na koncu pustil ravnodušno.


Embalaža : Embalaža je klasična plastična, ki je prav tako kompaktnejša z belim napisom. Za nekje 4€ dobite 9g izdelka.


Moje izkušnje : Ta blush me je pritegnil zaradi ljubkega motiva srčka in pletenja. A bolj bi mi bilo všeč, če bi bil celoten blush v odtenku kot je srček. Na splošno je zame ta blush presvetel, saj kljub plastenju ne dosežem intenzivnejše barve na obrazu. 


Ta blush sem uporabila parkrat, predvsem samo zato da sprobam in lažje napišem oceno. Obstojnost je malo slabša, saj je po parih urah na mojem obrazu kar izpuhtel oziroma se ga ni prav nič več videlo.


Po mojem menju je ta blush primeren bolj za dekleta s svetlejšo poltjo in za začetnice, zaradi ne tako dobre pigmentiranosti.



Essence happy girls are pretty paletka senčil za oči
01 happiness is ... seeing your smile


Zanimali sta me tudi obe paletki iz te kolekcije saj sta mi bili obe barvni kombinaciji na prvi pogled zelo všeč.


Embalaža : Embalaža je plastična z belim napisom, priložen pa je aplikator za senčil, ki meni osebno ni najbolj všeč.
Za ceno 4,70€ dobite 4,9g izdelka.

Moje izkušnje : Ta paletka mi je na prvi pogled bila zelo všeč, na koncu pa se je izkazala za preveč svetlo oziroma bolj primerna za tiste punce, ki ne marajo močnega make-upa.
Na vekah pride komaj kaj do izraza, senčke se zelo lepo nanašajo, čeprav je potrebnih več potegov s čopičem za optimalno barvo.
Zabrisat se dajo kar lepo, tudi prehode se da delat zelo enostavno, spet mi pa ni všeč obstojnot, ki je precej kratka. Na mojih vekah kljub uporabljenemu primerju zdržijo nekje 3-4 ure. 




Essence happy girls are pretty paletka senčil za oči
02 happiness is ... following your heart


Ta paletka je malenkost temenjša od prve, z bolj rjavimi odtenki.


Embalaža : Embalaža je prav tako plastična kot pri prejšnji in prav tako vsebuje aplikator za senčila.
Za 4,70€ dobite 4,9g izdelka.


Moje izkušnje : Ta paletka je malenkost bolj izrazita, tudi odtenki so na vekah opaznejši ampak še vedno primerni za dnevni make-up. 
Nanaša se še vedno zelo lepo, enako kot pri prejšnji je potreben kakšen poteg ali dva za optimalno barvo.
Zabrisuje se zelo lepo, na vekah pa obstane malo dlje kot prva paletka.Es





Essence happy girls are pretty sheer lipbalm
01 Pretty you !
02 Live, laugh, love and repeat


Kot zadnje sem si iz te kolekcije privočila še obe šminkici, roza in rdeče-rjave barve.
Meni ljubša je temnejša, ki jo nosim kar pogosto saj je lepe, jesenske barve.

Embalaža : Embalaža je klasična plastična na navoj. Barve embalaže pa nakazuje, kakšne barve je šminka. 
Cena je nekje 3€ za eno šminko.


Moje izkušnje : Pri essence so navedli da gre za nekak obarvan balzam za ustnice, ki pa naj ne bi bil preveč obarvan, a sem pri obema najbolj navdušena nad obarvanostjo. 
Za optimalno barvo sem potrebovala le dve plasti, moje suhe ustnice pa so bile bolje negovane kot pri navadnih šminkah.


01 Pretty you

sheer lipbalm 02 live, laugh,love and repeat




01 pretty you !






02 live, laugh, love and repeat







Meni je z te kolekcije najbolj všeč contouring set in pa temnejša šminka.
Kaj pa ve, drage bralke ? Kaj vam je iz te kolekcije najbolj všeč, in kaj ste si privoščile ?












Thanks for reading,
Rebeka








2 komentarja

  1. Zelo lušna kolekcija, so me že srbeli prstki. Ti pa oba balzama zelo pašeta! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala <3 meni je ta ena izmed ljubših kolekcij.

      Izbriši