I Heart Makeup Salted Caramel in Pink Fizz


Lep pozdrav !
Že kar nekaj časa nazaj sem preko uradne spletne strani Makeup Revolution naročila popolnoma novi paletk iz družine i heart chocolate. Moram priznati, da sta bili to moji prvi dve paletki iz linije I heart chocolate, a sem nato hitro naročila še nude chocolate paletko, nad katero sem prav tako navdušena.




Obe paletki se nahajata v prekrasni embalaži, ki spominjata na čokolado. Pink fizz sem prejela v roza embalaži, ki je res luškana, medtem ko salted caramel izstopa z rjavkasto embalažo, ki prav tako spominja na čokolado.
Obe paletki vsebujeta po 16 svetlečih in mat senčil, ki so odlično pigmentirana, za povrhu pa še krasno dišijo, kar je odlična posebnost teh paletk. Pink fizz diši po jagodah, salted caramel pa dejansko ima vonj po karameli.
Prav tako zraven obeh paletk prejmete aplikator v obliki gobice, v notranjosti obeh paletk pa se skriva dokaj veliko ogledalo, ki je super priročno.


SALTED CARAMEL


Ta paletka je krasna mešanica naravnih in roza tonov, ki se na očeh krasno ujemajo in se da narediti krasne kombinacije.
Vse senčke so odlično pigmentirane, za optimalno barvo je potreben le en poteg s čopičem po senčilu. Prav tako so krasne, zelo mehke teksture, zaradi katere se da senčke zelo enostavno nanašati in delati krasne prehode.


Tudi obstojnost senčk je zelo dobra, saj se s pomočjo avonovega primerja za veke obdržijo na vekah skozi ves dan, proti večeru pa bodo začele malenkost bledeti.





Med moje najljubše in največkrat uporabljene odtenke spadajo heavenly, crunch, sweet, caramel in spoon.
Pri nam lahko paletko za 10,95€ kupite na ličila.si







PINK FIZZ


Pink fizz paletka za razliko od salted caramel vsebujeveč svetlečih roza in srebrnih tonov, ki so zelo primerne za eleganten videz na vsaki zabavi. To paletko sem uporabljala malo manj, saj salted caramel vsebuje bolj nude odtenke in se jih da krasno kombinirati, medtem ko so ti odtenki mogoče malenkost presvetli.


Prav tako so senčke krasno pigmentirane kot pri prejšnji paletki in ni potrebnih veliko potegov s čopičem po senčilu.



Tudi te senčke so zelo mehke teksture in je sam nanos zelo enostaven, senčke se malenkost bolj prašijo. Tudi tukaj sem pod senčkami uporabila avonov primer za senčila, ki se je odlično odrezal, saj so z njegovo pomočjo senčke ostale na vekah nedotaknjene skozi ves dan, po več kot 6 urah nošenja pa so začele malenkost bledeti, a so bile vseeno opazne na očeh.
Med moje največkrat uporabljene odtenke spadajo toast, girl, truffle in france.


To paletko lahko za 10,95€ kupite na ličila.si.








Za zaključek naj poudarim, da sta paletki za svojo ceno zelo kvalitetni in enostavni za uporabljati. Najraje uporabljam paletko salted caramel, saj vsebuje kombinacije nude in roza tonov, ki se jih da super kombinirati.
Kaj pa ve, drage bralke, katera paletka pa je vam bolj všeč ? 








WITH LOVE,
REBEKA


1 komentar