Catrice Graphic Grace LE

Lep pozdrav !
Tokrat sem za vas pripravila kratko objavo o prvi letošnji omejeni kolekciji Graphic Grace iz catrice, kjer prevladujejo svetle barve in grafični vzorci. Prav tako se zahvaljujem podjetju Catrice, ki mi je velikodušno poslalo v test paletko senčil in svinčnik za obrvi, ki sem ga zadnje mesece pridno testirala. Verjetno veste, da se, bila zmeraj navdušena nad znamko catrice, predvsem obožujem njihove pudre in korektorje, šminke in paletke senčil.





ČETVORNO SENČILO ZA OČI
C01 LINEAR LINES

Četvorno senčilo za oči sem prejela v odtenku C01 Linear Lines, ki vsebuje tri nude in eden živo pink odtenek, ki celotno paletko popestri in ji doda malenkost pomladnega sijaja.
Sama embalaža ni nič posebnega, pa vendar je zanimiv vzorec črt na pokrovčku.
Paletka je kot idealna zame, saj zelo rada uporabljam kombinacije toplih nude in odtenkov fuksije, zato sem se te paletke še posebej razveselila.


Vsi odtenki so zelo dobro pigmentirani, odtenek fuksije že na prvi pogled deluje zelo pigmentiran, razočaral pa ni niti najsvetlejši.
Make up, ustvarjen s pomočjo te paletke se je na mojih vekah obdržal čez cel dan, kar me ni presenetilo, saj so njihova senčila zelo kvalitetna. Predvsem rada kot dnevni make up look uporabim njihovo trojno senčilo za oči deluxe v toplih rjavih tonih.  
Za ceno okoli 4,69€ je paletka res zelo dobre kvalitete.




CATRICE GRAPHIC GRACE SVINČNIK ZA OBRVI
C01 BROWN

Prav tako sem prejela v test svinčnik za obrvi, ki na eni strani vsebuje profesionalen svinčnik z kremasto, voskasto teksturo na drugi strani pa vsebuje priročno krtačko za obrvi.
Navdušil me je njihov eyebrow filler, zato sem se vsekakor veselila testiranja tega svinčnika.
Cena svinčnika je okrog 3€, in še zmeraj ga lahko najdete v posameznih mullerjih, saj sem še včeraj zasledila skoraj polno stojalo v Mariboru.
Za ugodno ceno vam bo svinčnik zdržal zelo dolgo, ampak na žalost se ga da dobiti smo v enem odtenku.



Po prvi uporabi sem bila nad svinčikom in njegovo voskasto teksturo navdušena, čeprav mi v prvo ni uspelo narediti popolnih obrvi. Tekstura je krema in zelo dobro pigmentirana, sam nanos pa je povsem drugačen od normalnega svinčnika za obrvi. Krasno zdrsi po obrveh in pušča za sabo krasno linijo, ki se krasno zabriše.
Prav tako je sama obstojnost zelo dobra, saj se težko popolnoma odstrani samo z vlažilnim robčkom, ampak potrebujete še oljni odstranjevalec ličil za oči.

swatch četvornega senčila za oči in svinčnika za obrvi




Za konec naj povem, da sem nad obema izdelkoma prijetno presenečena, saj sta oba zelo dobre kvalitete. Paletko uporabljam kar se da redno, z njo pa rada ustvarim pop of color make up look, pri katerem živahno barvo fuksije nanesem na spodnjo veko in dobro zabrišem, na zgornjih veki pa uporabim ostale nude odtenke.
Tudi svinčnika sem se po parih uporabah navadila in ugotovila, da se da z njim krasno in enostavno narediti krasne obrvi.


Kaj pa ve, drage bralke, kako vam je všeč ta kolekcija ? Ste si kaj privoščile ?


Najlepša hvala za branje.








WITH LOVE,
REBEKA



Ni komentarjev