Christmas Ideas For Her


Lep pozdrav !
Začel se je praznični december, in verjetno že vsi vsaj razmišljate, kaj bi podarili svojim najbližjim. V tej objavi vam bom pokazala moj najljubši izbor prazničnih daril za njo, sledila pa bo tudi še objava kaj podariti njemu, če nimate nobene ideje tako kot jaz. 
Če vas zanima, kakšen je moj izbor prazničnih daril pa le pozorno berite naprej.





ORIFLAME


STARDUST KOLEKCIJA


Oriflame je s z veljavnim katalog na trg lansiral novo toaletno vodo Stardust, ki ga sestavljajo enote slive, slaka in pačulija. Kolekcijo še dopolnjujeta gel za prhanje in krema za telo. V katalogu, ki velja do 7.12 lahko set kupite po posebni ceni. Že sama embalaža parfuma je čudovita in kar kliče po po praznikih.


ESSENCE&CO


Prav tako mi je v oči padla kolekcija essence&co, ki vsebuje toaletno milo, tekoče milo, losjon za roke z vonjem vrtnice in sandalovine ter priročen pladenj. Vsi izdelki vsebujejo naravna eterična olja vrtnic in sandalovine ter negovalno karitejevo maslo.


TENDER CARE SET UIVERZALNIH BALZAMOV


Za vse ljubitelje oriflame tender care balzamov je kot nalašč ta darilna škatla, ki vsebuje štiri različne tender care balzame, in sicer vanilija, češnja, karamela in kokos. 






AVON FERGIE OUTSPOKEN PARTY



Pri avonu mi letos ni nič padlo v oči, a vseeno mi je najbolj všeč ta parfumski set, ki vsebuje parfumsko vodo, losjon za telo in odišavljen sprej za telo. Parfum je mešanica opojnih cvetličnih in sadnih not, vključno s potoniko, magnolijo in sočno malino. 





MAKEUP REVOLUTION

Letos imajo odlično ponudbo prazničnih setov tudi pri makeup revolution. Zelo mi je všeč set za senčenje in osvetlejvanje, ki vsebuje čopič za puder, čopič za senčenje, stippling čopič, lesketajoči se puder in duo bronzerja in osvetljevalca. Set lahko za ceno 23,99€ kupite na ličila.si



Prav tako mi je všeč set čopičev ki sem ga tudi sama naročila. Set vsebuje čopič za puder, čopič za senčenje, stippling čopič, čopič za senčilo, čopič za zabrisovanje in čopič za obrvi. Set lahko za ceno 16,99€ prav tako kupite na ličila.si.


Za vse make up navdušenke, bo zagotovo zbirka 144 senčil prava ideja za darilo. V tej paletki najdeš vse odtenke, od nude do bolj živih barv, šimrastih in mat senčk. Za ceno 19.99€ lahko paletko kupite na ličila.si.


KOZMETIKA AFRODITA MYSTIC ARGAN PRAZNIČNI SET

Za vse ljubiteljice arganovega olja, kozmetika afrodita predstavlja kozmetični set mystic argan, ki vsebuje oljni gel za prhanje in hranljivo mleko za telo. Za ceno 5,50€ ga lahko kupite na njihovi spletni strani.




To je le peščica darilnih setov, ki so meni všeč in ki so pritegnili mojo pozornost. Seveda jih v bližnih trgovvinah lahko najdete še veliko. 
Pa vam, drage bralke, kako vam je všeč moj izbor daril za njo ? Vsakega komentarja bom zelo vesela, lahko pa objavo delite tudi na socialnih omrežjih.








Najlepša hvala za branje,
Rebeka


Ni komentarjev