Essence next stop summer
&
PROVOcatrice LE


Že nekaj časa nazaj sem od podjetja Dominur prejela v test nekaj izdelkov iz essence next stop summer in PROVOcatrice omejene kolekcije, ki jih še vedno lahko najdete na poličkah naših drogerij.
V nadaljevanju preverite, kaj vse sem testirala in kako se je obneslo.





Essence next stop summer

wet or dry eyeshadow & eyeliner palette
01 ready for take off


Najbolj izmed vseh izdelkov v essence omejeni kolkciji me je zanimala ravno ta paletka, zato si zamislite navdušenje, ko sem jo prejela v paketku. 
Paletka je čudovita mešanica poletnih in morsko modrih in bež odtenkov. Vsi odtenki vsebujejo manjše bleščice, lahko pa jih uporabljate na več načinov. Prvi nanos suhih senčil je ok, ni pa nič posebnega, oziroma senčke niso osupljivo pigmentirane in so primerne za vsak dan.
Drug način je, da čopič posprejate s fiksatorjem za obraz in jih tako nanašate na veke. Ta način mi je vsekakor ljubši, saj pigmentacija senčk izpade veliko boljša. 
Prav tako lahko senčke uporabljate tudi kot eyeliner s priloženim poševno prirezanim delom čopiča. Sama jih kot eyeliner nisem testirala, saj mi risanje eyelinerja ravno ne leži oziroma sem bolj štorasta.

Z dobrim primerjem ostanejo na veki nekje 4-5 ur preden začnejo opazno bledeti, sploh sedaj poleti zdržijo na meni še manj. Opazila sem tudi, da se senčke prašijo, ampak minimalno. 

Če so vam všeč barve, in če imate rade manj opazen dnevni look, potem je paletka prava za vas.




Šminka, ki spreminja barvo
01 wish I was a mermaid


Drug izdelek, ki sem ga prejela je bila šminka, ki spreminja barvo. Šminka je v malce nenavadnem zelenem odtenku, ampak ko jo nanesete spremeni barvo v res zelo nežno roza, bolj kot nekakšen obarvan balzam za ustnice.

Embalaža je krasna, poletna v krasnem oranžnem odtenku s čudovitim potiskom na pokrovčku. Idealna je za v torbico, s seboj bi jo vzela na plažo zraven balzam z visokim zaščitnim faktorjem.
Je pa za večerne izhode ne bi priporočala, saj je res zelo sheer.




PROVOcatrice

Odišavljen puder
C01 Transparent shimmer


Odišavljen puder v prahu dobimo v kasni plastični embalaži s temnejšim rdečim pokrovčkov, ki deluje drzno, sploh sedaj poleti obožujem rdečo in hot pink barvo.

Jaz vedno uporabljam puder tako, da si ga majhno količino stresem na pokrovček in ga nato nanesem z mokro gobico ali z velikim fluffy čopičem za obraz vedno po nanosu tekoče podlage, da jo fiksiram in zmatiram. Ta puder res zelo lepo a nežno diši, vonj deluje tak svež, cvetličen, a vseeno malenkost sladkoben. Vsebuje tudi drobne bleščice, ki po nanosu na obrazu niso tako opazne. 
Mojo tekočo podalgo dobro fikira, uporabljam ga tudi za fiksiranje korektorja pod očmi in se je več kot odlično odrezal.



Cushion powder lips
C01 Raspberry belle


Šminke v cushion obliki so dokaj nov produkt pri nas. Kupila sem že catrice cushion lip gloss, ki mi je zelo všeč, ga uporabljam vsak dan, in ko se naveličam mat šmink.
Tale pa je malenkost drugačne, saj je v pokrovčku skrit rdeč prah, ki ga gobica vedno sproti vpija pred nanosom. 
Barva mi je zelo všeč, saj je taka malenkost bolj živa roza, primerna za vroče poletne dni, vseeno pa na mojih ustnicah deluje malenkost izsušujoča tudi poleti, zato vedno pred nanosom uporabim lip primer ali pa navaden balzam za ustnice.

Obstojnost je kar ok, hrane in pijače ne preživi, ampak kljub temu na ustnicah ostane stain.
Sama šminke ne popravljam, ker mi je preveč suha in grem raje čez s kakšnim lip glosom v podobni barvi. 
Tudi pigmentiranost je kar ok, zelo lepo in dokaj enakomerno se nanese.




Na koncu lahko rečem, da sem z vsemi izdelki zadovoljna, jih rada uporabljam, sploh essence paletko, ki vsebuje čudovite odtenke, primerne za poletni čas. 

Pa ve, drage bralke, ste preizkusile kaj iz teh dveh omejenih kolekcij ? Kaj vam je bilo najbolj všeč ? Sporočite mi v komentar.

Najlepša hvala za branje.

Poljubčki,


2 komentarja

  1. Sem preizkusila Provocatrice paletko, ki je fajn skombinirana, ni pa tako pigmentirana, kot sama pričakujem od Catrice... Moram pa priznati, da me tale Next Stop Summer paletka prav tako iz slik ne prepriča, se mi zdijo njihove paletke za sestavit trenutno veliko boljše.

    XO, Maša

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni pa ravno provocatrice paletka ni padla v oči, preveč dolgočasne barve. Essence senčke so mi pa tak tak, včasih so mi všeč včasih ne, jih pa sama s svojim denarjem redkokdaj kipim.

      Izbriši