L`Occitane Terre de Lumiere L`Eau

Drage dame, ste že kdaj razmišljale kaj vam pomeni jutranja zarja ? 
Morda v njej vidite začetek novega dne, morda novo upanje ali pa ti je morda všeč, kako nežna je kapljica rose, ki navsezgodaj zjutraj poboža cvetlice ali pa prvi sončni žarek, ki zjutraj posije in nam da energije za nov dan ?



Meni jutranja zarja pomeni veliko. Predvsem v njej vidim še en čudovit dan, obdan z mojimi najbližjimi in možnost povedati jim, da jih imam neskončno rada, prav tako v jutranji zarji vidim še eno priložnost in še en korak bližje k uresničitvi mojih sanj. 



Kako všeč bi vam bilo če bi vonj jutranje zarje ustekleničili in bi se lahko odišavili, kadar bi se hoteli in si tako vsak trenutek dneva napolnili s svežino in energijo jutranje zarje ?
Z novo dišavo L`Occitane en Provence Terre de Lumiere Leau je sedaj to izvedljivo. Si predstavljate moje veselje, ko so nam na tretji blogerski konferenci na stojnici predstavili ravno to dišavo? 


In kakšen je vonj ? 
Nova dišava diši preprosto, a čudovito. Vonj je cvetličen, a prav nič vsiljiv, prej je v njem moč opaziti čistost in lahkotnost novega dne, ki so ga pobožali prvi sončni žarki. Verjamem, da bo všeč vsaki ljubiteljici L`Occitane kozmetike in čudovitih cvetličnih vonjev. Mene je vonj popolnoma očaral, saj je preprost, a očarljiv in primeren za vsak dan.






Dišavo lahko najdete v L`Occitane spletni trgovini, ali v njihovih fizičnih poslovalnicah po celi Sloveniji. 


Ni komentarjev