Razvajanje z Melvita L`Or izjemnim zlatim oljem 
in izjemno kremo za roke

Izjemno zlato olje, ki smo ga blogerke prejele na 3. blogerski konferenci si več kot zasluženo zasluži svojo objavo. Gre za olje, ki vsebuje dragoceno mešanico petih dragocenih olj in se lahko uporablja za nego telesa, obraza in las.


MELVITA je z natančnostjo zlatarjev zasnovala izjemno suho olje L'OR BIO® – ORGANSKO ZLATO. Izbirala je med najbolj dragocenimi negovalnimi organskimi olji in izbrana olja združila v popolno sinergijo. Najžlahtnejša olja so združena v vseh odtenkih zlata:
-Rumeno zlato: arganovo olje iz Maroka s čudežnimi negovalnimi lastnostmi je združeno z eksotičnima obnavljalnima kendi oljem iz Indonezije in inca inchi oljem iz Peruja.
-Rdeče zlato: olje buriti iz Brazilije neguje kožo in poudari zdrav sijaj polti.
-Belo zlato: pracaxi olje iz Amazonije krepi lase in jim povrne sijaj.

Izjemen dosežek: suho olje 100 % naravnega izvora, lahke tekoče teksture in prefinjene dišave. Odlično se vpije v kožo in ne pušča mastnega preostanka. Koža je nahranjena in žametno mehka, lasje so svetleči, krepki in zaščiteni.


Moja izkušnja : 
Čudovita, elegantna zlata embalaža z zlatim kovinskim pokrovom vsebuje 50 ml čudovitega olja, ki diši čudovito sladko. Olje je brez barve, ni mastno, je zelo lahke in tekoče teksture, kar omogoča lažji nanos in hitreje se vpije v kožo., kar pomeni da ne pušča za seboj mastnega sijaja.
Jaz sem nad oljem navdušena, čeprav ga uporabljam šele slab teden. V tem tednu sem ga največ uporabljala na laseh, in sicer sem ga nanesla na konice las, saj so moje konice suhe, sploh pozimi.
Uporabljala sem ga tudi v negi obraza, in sicer kot čisto zadnji korak v moji negi kože obraza po nanosu vlažilne kreme. Lahko pa olje uporabite tudi tako, da vmešate par kapljic v svojo kremo za obraz, ampak jaz ga vseeno najraje uporabim samostojno, saj je moja koža pozimi malenkost bolj izsušena in rabi malo več nege.
Uporabi se lahko tudi tako, da nekaj kapljic vmešaš v svojo najljubšo tekočo podlago. S tem lahko preprečiš, da bi se tekoča polaga oprijela suhih lusk na obrazu in jih tako le še bolj poudarila.

Olje mi je zelo všeč,saj zelo prijetno diši in se lahko uporablja v več različnih namenov. Mi je tudi bolj všeč kot Nuxe suho olje, saj je dosti bolj negovalno in hranilno. 


Svoje zlato olje lahko kupiš v Melvitini spletni trgovini, v Muller poslovalnicah po celi Sloveniji, v Nami in Maximarketu v Ljubljani. Cene so 20,00€ za 50 ml in 32,90€ za 100 ml. 


Izjemna krema za roke 


Izjemna krema za roke združuje 5 dragocenih ekoloških olj: arganovo olje iz Maroka, olje kendi iz Indonezije, olje inka inči iz Amazonije, olje buriti iz Brazilije in olje prakaši iz Amazonije. Odlikuje jo hitro vpojna formula, ki koži nemudoma podari žameten občutek. Nežno odišavljena lahka krema naredi kožo rok mehko in prožno.


Moja izkušnja :
Moje roke so pozimi zelo suhe in potrebuje veliko nege, saj drugače hitro razpokajo. Zaradi tega pozimi raje posežem po bogatih in mastnih kremah za roke, ki jih dejansko nahranijo.
Pred kratkim sem do konca porabila svojo prvo melvitino kremo za roke Nectar de miels in sem bila navdušena. Sedaj pa pridno uporabljam njihovo novost, izjemno kremo za roke s petimi dragocenimi olji. Ta krema ima nekoliko lahkotnejšo teksturo, a je vseeno dovolj hranilna za moje roke, hkrati pa zelo hitro vpije pa še diši zelo prijetno, nekakšen sladko svež vonj opažam jaz. Tudi embalaža je čudovita, ravno dovolj je tudi velika, da jo spravim v še najmanjšo torbico, saj sedaj v mrzlih zimskih mesecih ne morem brez dobre kreme za roke. 



Kremo za roke lahko kupite v melvitini spletni trgovini, v muller poslovalnicah po Sloveniji, v Nami in Maximarketu v Ljubljani za 7,00€ za 30 ml.



Hvala za branje.

Poljubčki,



Ni komentarjev