Adria spa set z limonsko travo in pomarančo


Že pred časom sem  od podjetja Adria spa Slovenija prejela v testiranje tale luškan kompletek za nego. Kompletek, zapakiran v lično embalažo v obliki tulca zelo lepim vzorcem je vseboval peno za tuširanje in kremo za roke limonska trava/pomaranča.
Če vas zanima, kako so mi izdelki bili všeč, pa le berite naprej.



Že veste kaj o kozmetiki Adria spa ? ADRIA SPA je naravna kozmetika s hranljivimi in eteričnimi olji iz mediteranskega podnebja. Idealna nega za vsakodnevni SPA občutek. :)

1.) Adria Spa Slovenija pena za tuširanje limonska trava/pomaranča


Embalaža : Izdelek je pakiran v lepo kovinsko embalažo s plastičnim dozirnikom. Vsebuje 200 ml za 7,00€

Nekaj o izdelku : inovativna tehnologija pretvori majhno količino gela ob stiku z vodo v nežno, bogato kremasto peno. Pena navlaži in nahrani vse tipe kože. Vonj limonske trave in pomaranče dajeta energijo in spodbujata prekrvavitev kože.

Uporaba : Govora je o gelu, ki se nato koga iztisnete spremeni v peno ! Sem pa morala biti pri doziranu kar previna, saj se hitro zgodi, da sem si iztisnila čisto preveč kot potrebujem za eno tuširanje.




Moja izkušnja : Gre za nežno čistilo, ki je do kože zelo blago in je ne draži, hkrati pa jo vonj limonske trave in pomaranče poživlja in v vas povrne dobro voljo, sploh če se tuširate zjutraj.
Sama imam vonj ctrusov zelo rada, saj koži dajo val svežine energije, pena je bila z mano tudi na morju in se je super obnesla, saj tudi v tako vročih dnevih kože ni izsušila, svež vonj pa je na koži ostal še kar nekaj časa.



2.) Krema za roke limonska trava/pomaranča


Embalaža : krema za roke je pakirna v klasično tubico na iztis s preprostim a zelo lepim napisom na embalaži.
Za 4,00€ dobite 50 ml kreme.



Nekaj o izdelku : intenzivna krema z oljem grozdnih pešk, ognjičevega in šentjanževega olja. Omenjena olje pomirjajo vnete dele kože, ter pripomorejo k boljši celitvi ran.


Uporaba : Kremo si v zadostnih količinah nanesete in vmasirate v roke.


Moja izkušnja : Ta krema mi je bila že od začetka ful všeč. Je zelo lepe gladke teksure, ki se na rokah hitri vpije in daje občutek nahranjenosti. Moje roke so bile po uporabi te kreme res gladke in nahranjene, vendar pa se vonj po citrusih ni obdržal zelo dolgo, nekje uro do dve, Vseeno pa menim, da je krema dobra. Ne morem pa podati mnenja, če kaj pripomore k celjenju ran, saj ta čas nisem imela na rokah nobenih ran.




V glavnem, če povzamem sem bila z izdelki zelo zadovoljna, hvala Adria Spa še enkrat za poslane izdelke. 






thas for all your lovely commetns <3




Najlepša hvala za branje,
Rebeka





2 komentarja

  1. Uff, slisi se zelo zanimivo. Sicer znamke ne poznam, ampak mislim da bo treba preizkusiti tele izdelke, sploh pa peno, ki mi deluje zelo zanimivo. Mislis da bi se v dmu pa tus drogeriji dalo kupit?😉 Drugace pa zelo zanimiva objava😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) ne, tile izdelki se dobijo za kupit samo preko njihove spletne strani se mi zdi. Malo prečekiraj njihovo fb stran

      Izbriši