Catrice Even Skin Tone vs. Essence Pure Nude


V današnji objavi vam prestavila primerjavo med dvema novima pudroma, in sicer Even skin tone od catrice in pure nude od essence.
Če te zanima, katera podlaga se je na moji koži bolje obnesla ter mi bila na splošno bolj všeč, pa le beri naprej.





CATRICE EVEN SKIN TONE
shade 010 Even vanilla


Dolgo obstojen in negovalen puder ustvari bolj enakomerno polt. Takoj prekrije temna mesta, nepravilnosti in rdečico ter ustvari mat zaključek. Za čudovit in zdrav izgled kože.


Embalaža : Catrice tekoča podlaga se nahaja zelo lepi in prefinjeni stekleni embalaži, ki mi je zelo všeč, vendar pa je treba biti z njo previden saj lahko ob morebitnem padcu na tla polomi. Pokrovček je plastičen, ki mi je na eni strani že počil. Všeč mi je, da je aplicira s pumpico, s katero lahko tudi nadzorujemo tudi količino tekoče podlage, ki jo želimo.

Vonj : Vonj bi uvrstila med nežnejše, predvsem se mi zdi da je klasični kozmetični, nič ni moteč in se ga na obrazu tudi ne voha.


Konsistenca : Tekočo podlago bi uvrstila med lažje, ampak ne prevodene. Z lahkoto se nanaša, se mi zdi da se zelo lepo tudi zblenda.

Prekrivnost : Prekrivnost bi rekla, da je light-medium, se jo pa da lepo nadgradit, saj se mi je zgodili, da mi v prvem nanosu ni popolnoma prekrila vseh nepravilnosti. na obrazu se obdrži kar dolgo, mat finiš pa ostane na koži 3-4 ure potem se pa moja koža začne rahlo svetiti.


Cena : 7,69 € za 30ml tekoče podlage. Porabiti pa jo moramo v roku šestih mesecev po odprtju.

Pri tej tekoči podlagi mi je všeč : Cena, nima motečega vonja, dozirnik na pumpico

Pri tej tekoči podlagi mi ni všeč : steklena embalaža, prekrivnost je malo prerahla




ESSENCE PURE NUDE
Shade 20 pure sand

Tekoča podlaga prepriča z lahko teksturo in naravnim zaključkom. Zanesljivo prekriva nepravilnosti in ima prefinjen matirni učinek. Tekoča formula se čudovito zlije s kožo za čudovit občutek "brez ličil".


Embalaža : Tekočo podlago dobite v lični plastični embalaži, ki se mi zdi boljša od catrice saj se ne zlomi, če mi pade na tla. Pokrovček je plastičen, a kompakten. Prav tako kot catrice se dozira na pumpico.

Vonj : Vonj te tekoče podlage me ja pa kar razočaral. Je preveč močen in odbijajoč, se mi zdi da je cvetlični vonj z dodatkom ki pa ni preveč dišeč.


Konsistenca : Tekoča podlaga je zelo lahka, po mojem mnenju je tudi bolj vodena. Nanaša se zelo enostavno, z lahkoto se tudi zabriše.


Prekrivnost : Tudi prekrivnost me je pri tej podlagi kar razočarala, saj ni popolnoma prekrila vseh mojih mozoljčkov in ostalih nepravilnosti, ne bi je svetovala tistim, ki iščete malo boljšo prekrivnost, prav tako ne tistim, ki imate težave z nepravilnosti na obrazu.


Cena : Cena je nekje 4€, tekočo podlago pa moramo porabiti v roku šestih mesecev po odprtju.

Pri tej tekoči podlagi mi je všeč : Cena, doziranje na pumpico

Pri tej tekoči podlagi mi ni všeč : vonj, slaba prekrivnost




Za zaključek naj povem, da je moj zmagovalec even skin tone od catrice, saj se je na moji koži lepše obnesla, prekrivnost se da lepo nadgradit, prav tako se lepo zlije s kožo.
Upam, da vam je moja objava bila v pomoč.



Thank you for all your comments <3






Najlepša hvala za branje,
Rebeka
                                            

1 komentar

  1. Mene je od Essence puder ZELO razočaral. Na srečo imam nekoga, komur ga lahko podarim, ker meni SPLOH ni všeč. Brrr.. :( Pa sem se ga res veselila. AH!

    OdgovoriIzbriši