Kozmetika Ombia


V današnji objavi vam bom predstavila izdelke za nego obraza in telesa znamke ombia. Vse izdelke sem kupila v hoferju, predvsem iz zanimanja, kako se obnese nizkocenovna negovalna kozmetika. Vsi izdelki niso v redni prodaji, se jih pa še da kje, v kakšnem hoferju ujeti, saj niso bili takoj razprodani.
Vse izdelke sem uporabljala malo več kot dva meseca, in so mi bili dokaj všeč.




1.) Ombia cosmetics Thermal krema za obraz


Kaj pravi ombia : Ombia cosmetics nega za obraz na bazi termalne vode oskrbuje zelo občutljivo, nežno kožo kožo z veliko vlage ter jo hkrati intenzivno neguje. Dragocena termalna voda, dekspantenol in lipidi negujejo ter pomirjajo obremenjeno kožo. Koža postane gladka in mehka.


Embalaža : Kremo dobite v manjšem, steklenem lončku, ki pa se meni osebno preveč ne dopade, ker jemanj higiensko kot krema v tubici. Prav tako obstaja nevarnost, da če vam pade na tla, da se zlomi, čeprav imam občutek, da je lonček narejen iz malo debelejšega stekla, ampak previdnost ni odveč, sploh zame, ker sem včasih malo bolj nerodna.
Cena kreme je nekje 3€ za 50ml kreme.


Kako se uporablja : Kožo očistite ter zjutraj in zvečer nanesite v tanki plasti na obraz, vrat, dekolte in nežno vtrite.


Kremo sem uporabljala kot nočno in kot dnevno nego ter tudi pod primerjem. Sama tekstura kreme je zelo lahka, ni preveč tekoča ali mastna, tudi absorbira se precej hitro, na koži ne pušča filma in ni lepljiva. Krema ni matirajoča, tako da pusti vseeno rahel lesk na obrazu, prav tako ne vsebuje nobenega zaščitnega faktorja (kar me je zmotilo pri tej kremi). Sama sem jo na obraz nanašala v tanjši plasti, mojo kožo je odlično navlažila čez cel dan, tako da jo bom uporabljala tudi pozimi, saj moja koža ni preveč zahtevna.
krema nima posebnega vonja, diši bolj po svežem, kar mi je všeč, ker ne maram krem z močnimi vonji.

na sliki je že drugi lonček, ker sem prvega porabila

Za moje pojme se je krema odlično odrezala, čeprav sem morala čez njo nanesti še primer, da se moja koža ni preveč svetila, ampak me to ni zmotilo predvsem zaradi cene in pa da krema sploh ni namenjena matiranju kože.
Pri kremi edino pogrešam zaščitni faktor, da bi bila zato primernejša za vroče poletne dni.


Moja ocena : 4/5



2.) Ombia cosmetic termal krema za okoli oči



Kaj pravi ombia : ombia krema prti gubam za okoli oči s termalno vodo gladi in omili gube.


Embalaža : Kremo dobite v klasični, beli tubi iz katere iztisnete produkt in ga nanesete okoli oči.
Cena kreme je prav tako okoli 3€ za 15ml izdelka.


Krema za okoli oči se me zdi prav nič posebnega. Predel okoli oči zelo lepo navlaži, glede glajenja gub pa ni preveč učinkovita. Sama sem opazila malenkost bolj gladko področje okoli oči, tudi razdraženost in občutljivost predela okoli oči sta ste občutno zmanjšali.
Sama tekstura je lahka, ni preveč tekoča, kar mi je všeč, prav tako nima posebnega vonja, kar je tudi velik plus. Krema se kar hitro vpije, in ne pušča mastnega sijaja, se mi zdi pa da rahlo osveži predel okoli oči.


Moja ocena : 3/5


3.) Ombia med krema za ustnice 1% Urea



Kaj pavi ombia : Negovalna krema za ustnice ombia med z 1% ureo neguje hrapava in razpokane ustnice z dragocenimi kombinacijami iz sečnine, naravnim dejavnikom za ohranjanjem vlage, vitaminom E in dekspantenolom, ki neguje kožo.

Embalaža : Kremo dobite v klasični, beli tubici z rdeče-zelenim napisom. Krema se z lahkoto iztisne ter se jo s priročnim aplikatorjem nanese na ustnice.
Cena je bila okoli 3€ za 10ml izdelka.


Sama sem bila nad to kremo za ustnice najbolj navdušena. Vsebuje sečnino, kar me je najbolj pritegnilo k nakupu, saj je sečnina ključnega pomena za suho kožo. Krema je bolj bogate teksture, zato je za optimalne rezultate ni potrebno nanašati v večih slojih. Krema se kar hitro absorbira,
Zame je bil dovolj že en tanek nanos, da so bile moje ustnice občutno bolj navlažene. Po mesecu dni uporabe se je tudi razpokanost ustnic občutno zmanjšala. Kremo bi priporočala predvsem za hladnejše, zimske dni kot za poletne, saj ne vsebuje zaščitnega faktorja, prav tako poleti nimam preveč razpokanih ustnic, se pa tu in tam zgodi, da tudi poleti moje ustnice potrebujejo boljšo nego.




Krema je bogatejše, bele teksture, ampak ni prav nič mastna. Ne pušča belega filma na ustnicah, prav tako je brez vonja oziroma ima zame značilen vonj po sečnini.


Moja ocena : 5/5


4.) Ombia cosmetics cream&shower after sun lotion


Kaj pravi ombia : Negovalni kremni losjon ombia sun za tuširanje po sončenju. Negovalna formula se na mokri koži preprosto razmaže in tako učinkuje optimalno. Razdraženi koži po sončenju podarja prijeten občutek. Za svilnato kožo brez dodatnega mazanja s kremo.
Cena je bila nekje 4€ za 400ml izdelka.

Kako uporabljati : Novi negovalni losjon je namenjen za uporabo na mokri koži pod prho.


Embalaža : Kremo dobite v preprosti beli, plastični embalaži na iztis, na kateri je modro-rumen napis, kateri spominja na poletje.


Ta izdelek pa me je pustil ravnodušno. Res je, da se na telo zelo lepo nanaša in razmaže, a me je zmotilo predvsem to, da koži ne podari prav nobenega vonja. Pričakovala sem kaki res lep, poletni vonj, a ga ni bilo. Koža vseeno diši po aloe veri, a se tudi ta vonj kmalu razdiši. 
Po mojem mnenju, razdraženo kožo po sončenju res pomiri, a nima cooling efekta, ki ga kar malo pogrešam. Vsebuje karitejevo maslo, olje sončničnih semen in pa aloe vero.
Kožo pa kljub vsemu lepo neguje, ampak sem na morju predvsem raje uporabljala balea losjon za telo pod prho ali pa sun dance after sun spray.


Krema je fajne, goste teksture in nima posebnega vonja. Kožo po sončenju neguje, a jo pusti brez lepega vonja.


Moja ocena : 3/5


Za zaključek naj povem, da sem bila najbolj navdušena nad kremo za ustnice in kremo za obraz in se za to oceno res splača kupit :) Vse izdelke pa dobite v vašem najbližjem hoferju.


Najlepša hvala za branje,
Rebeka





Ni komentarjev