Catrice FALLosophy LE


Lep pozdrav !
Ena izmed Catrice omejenih kolekcij FALLsophy je gotovo navdušila skoraj vse navdušenke nad ličili, mene pa so pritegnile samo šminke. Kolekcija je bila na voljo v prodajalnah kakšen mesec nazaj, zato sem hitro morala po šminke ki so mi v oči padle že v preview-u.
Izbrala sem odtenke 01 Fabolous Fox-ia, 02 Rustic Rose in 03 Little red riding hood.
Vse šminke so zelo lepih odtenkih, ki kar kličejo po jeseni.









Že sama embalaža šmink mi deluje zelo luksuzno, ki je črna plastična na navoj. Zanimivost pri teh šminkah pa je, da se zapirajo na magnet, tako da ste lahko povsem brez strahu, da bi se vam šminka v torbici odprla in zlomila.
Zelo mi je všeč tudi srebrn dizajn javorjevega lista na pokrovčku, ki je znanilec jeseni.
Tekstura vseh šmink je zelo kremna, zelo enostavno zdrsi po ustnicah prav tako pa ustnice tudi prijetno navlaži.
Finiš šmink je sijoč, ampak nekako vseeno bolj naraven kot če bi uporabljali glos.
V jesenskem času sem te šminke uporabljala zelo veliko, predvsem fabolous fox-ia, ki mi je čudovit vijola odtenek, ki ga nosim kot popestritev dnevnega make up-a kot tudi del večernega make up-a.
Najsvetlejši je odtenek Rustic Rose, ki pa ga nisem veliko nosila, saj je mogoče premalo opazen na ustnice, saj tudi podnevi rada posežem po rdečkasto rjavi barvi na ustnicah.
Litle red riding hood je temnejša barva z rahlim vijola podtonom.
Prav tako se te šminke lahko pohvalijo s krasno pigmentacijo, obstojnost pa ni nič posebnega. Na eni se obdržijo nekje 3 ure, če vmes nič ne jem in pijem.





01 Fabolous Fox-ia







02 Rustic Rose






03 Little red riding hood





Seveda je bilo možno v kolekciji kupiti še več drugih stvari, na voljo je bilo rdečilo, laki za nohte, mat senčila za oči in pa čopič za nanašanje senčil za oči.
Kaj pa ve, ste si kaj privoščile iz te kolekcije ? Kaj vam je bilo najbolj všeč ?
Vljudno vas vabim h komentiranju, saj bom vsakega komentarja zelo vesela, lahko objavo delite tudi na socialnih omrežjih.








Najlepša hvala za branje,
Rebeka

1 komentar