Makeup Revolution New-trals Vs Neutrals 
paletka senčil za oči

Lep pozdrav !
V današnjo objavi vam bom predstavila eno izmed mojih najljubših jesenskih paletk senčil za oči, in sicer makeup Revolution New-trals vs neutrals paletko, ki vsebuje čudovite odtenke.






Paletka vsebuje 16 zelo dobro pigmentiranih mat in šimrastih senčk. Vsebuje krasen dvostranski čopič za nanašanje senčil, na eni strani je osnovni čopič za nanšanje senčil, na drugi pa čopič za zabrisovanje senčil. Sama embalaža paletka je črna, plastična in je kompaktna ter se z lahkoto odpira. Kar mi je pa najbolj všeč pri paletki je, da ima črn mat pokrov, ki se mi res zdi nekaj posebnega.
Za 9,99€ dobite 16g  senčil.
V notranjosti paletke se prav tako nahaja večje ogledalo, ki pride prav pri popravkih na poti.



Paletka je krasna nadgradnja nevtralnih tonov, saj vsebuje nekaj rožnatih, koralnih in breskvastih tonov, katere imam sama zelo rada.
Senčke so krasne teksture, so bolj mehke in se jih da enostavno nanašati, edino prašijo se malenkost bolj. Tudi glede pigmentiranosti nimam večjih pripomb, saj so za takšno ceno izvrstno pigmentirane, za optimalno barvo na očeh nista potrebna več kot dva potega s čopičem po senčkah. 
Obstojnost senčk je dokaj dobra, z uporabo dobrega primerja za oči se bodo obdržale čez cel dan, proti večeru pa bodo že začele opazno bledeti.
Prav tako se senčke enostavno zabrisujejo na vekah in se da naredit čudovite prehode na celotni veki.


Med moje najpogosteje uporabljene senčke spadajo new-tral in vogue v prvi vrsti ter adapt in strong v drugi senčki.
Par besed bom namenila še priloženemu čopiču za nanašanje senčk, ki se mi ne zdi nič posebnega. Ploščati del za nanašanje senčk na celotno veko je iz umetnih ščetin in po mojem mnenju se ga senčke slabše oprimejo, medtem ko se mi drugi del, ki je namenjen zabrisovanju zdi kar dober. Je prav tako iz sintetičnih ščetin, všeč mi je da ni prevelik in lahko enostavno zabrišeš senčke na vekah.



Nad paletko sem glede kvalitete prijetno presenečena, saj je glede na ceno odlično opravila svoje delo, je pa res da je obstojnost malenkost slabša kot pri sleek paletkah, ki sem jih pred kratkim prvič preizkusila. Drugače pa jo priporočam vsem puncam, ki imate rade rožnate odtenke in, ki iščete nadgradnjo nevtralnega dnevnega make-upa.

Pri nas lahko paletko kupite na spletni strani ličila.si ali makeuprevolution.si spletni strani, prav tako pa jo je možno naročiti prek makeuprevolutionstore.com.

Pa ve, drage bralke, kašna se zdi paletka vam ? Ste jo že preizkusile ?
zelo vesela bom  vsakega vašega komentarja, lahko pa objavo tudi delite na družabnih omrežjih.











Najlepša hvala branje,
Rebeka


2 komentarja