New In #Februar 2016



Lep pozdrav !
Ponovno je čas za objavo o novih mesečnih pridobitvah, ki so jih ta mesec zaznamovale predvsem essence in catrice novosti, ki so ta mesec prišle na prodajne poličke, prav tako je bilo vse v znamenju valentinovega, kar pomeni ogromno omejenih kolekcij v rdeči in roza barvi.
Če vas še bolj podrobno zanima, kaj sem ta mesec nakupovala pa le pozorno berite naprej.









Prvo valentinovo darilo od sebe za mene, je bilo par stvari iz Kiko Milano omejene kolekcije Best Friends Forever. Pri tej kolekciji so me najbolj očarale šminke s čudovitim dizajnom srčka na embalaži, izbrala sem odtenka 02 Dinky Magenta in 03 Cute Cherry, prav tako sem izbrala še ujemajoča se svinčnika za ustnice, balzam za ustnice v obliki srčka, ki prekrasno diši po jagodah, love elixir paletko za obraz in pa ljubko kozmetično torbico.



Od mojega dragega sem za valentinovo dobila tega ljubkega plišastega medvedka, zraven še je bil ljubek obesek v obliki srčka in majhna krogla z medvedkom.


Tudi od podjetja Avon sem prejela krasno valentinovo darilce, za katero se jim neizmerno zahvaljujem. Prejela sem sweet sensuality eliksir za kopel, šminko za ustnice v krasnem nude pink odtenku in dve friends forever zapestnici.


Ker mi je zmanjkalo šampona in balzama za lase, se nisem mogla upreti nakupu nove niveine linije za nego las Repair˛&targeted care, ki se na mojih laseh obneseta odlično ---> ocena sledi kmalu !
Prav tako so preko ebaya prispele luštne posodice v obliki makronov, ki jih lahko uporabite za marsikaj, na primer kot posodico za piling ali balzam za ustnice.


Tudi pri avonu sem ta mesec naročila nekaj stvari. Kupila sem nov silky soft musk toaletno vodo, ki me je takoj navdušila, saj je po mojem mnenju idealen pomladni vonj, gobico za umivanje v obliki vrtnice, mat šminko v odtenku adoring love in treasures of the desert vlažilno kremo za telo z arganovim oljem.


Tudi hofer je lansiral lastno linijo z rganovim oljem, ampak na žalost je omejena kolekcija. Kupila sem dnevno kremo, kremni fluid za lase in anti aging losjon za telo.


V mullerju so bile že na voljo essence in catrice novosti, kupila sem concealer&make up gobice v obliki srčka, ki me niso posebno navdušile, soft touch mousse concealer v odtenku 10 Soft beige, blush ball v odtenku 20 strawberry candy in carmex mazilo v lončku za ustnice, nad katerim sem navdušena !!!


Kupila sem še essence shape your face contouring paletko v odtenku 20 Ready, set,pink!, catrice kremno paletko za contouring, essence fiksirni sprej za make up, catrice high glow mineralni osvetljevalec v odtenku 010  Light Infusion in Misslyn Maximeyes maskaro za volumen iz valentinove kolekcije.


V lidlu sem iz radovednosti kupila njihovo novo Cien bb kremo, v hoferju pa #D maskaro, pri kateri mi je bilo zanimivo že samo pakiranje.




Tako, pa smo pri koncu še enih mesečnih pridobitev, ki so našle mesto na moji kozmetično polički.
Pa ve, drage bralke, kako so vam všeč moje nove pridobitve? Ste že kaj preizkusile?


Najlepša hvala za branje.







WITH LOVE,
REBEKA

4 komentarji

  1. Sami super izdelki. Kot sem ti pa že komentirala pa me najbolj zanima mnenje za Catrice Highlighter in Essence blush. <3 xx Komaj čakam review-e

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ! <3 highlighter je super, ful lepo pride do izraza na obrazu.

      Izbriši
  2. Tale Avonova šminka je takoooo lepa! :) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja res je zelo lepa, čeprav nekak raje nosim pure pink.

      Izbriši