Adria Spa Karitejevo Maslo


Pozdravljene, lepotičke !
Ta teden začenjam z novo objavo, ki je tokrat namenjena karitejevemu maslu znamke Adria Spa, ki se še jim enkrat iz srca zahvaljujem za poslan izdelek in predvsem za možnost testiranja izdelka.

Najprej nekaj podrobnosti o karitejevem maslu. To maslo vsebuje 50% čistega karitejevega masla. Pravo razmerje nasičenih in nenasičenih maščobnih kislin ustvarja na koži film, ki preprečuje izgubljanje vlage, ter ščiti kožo pred zunanjimi vplivi. Dobro prodira v plasti kože, jo regenerira in preprečuje nastanke strij v nosečnosti. Koža bo globinsko nahranjena, mehka na dotik.



Embalaža je preprosta a meni deluje učinkovito. Bel, plastičen lonček s krasno nalepko in belim pokrovčkom na navoj, ki se lepo zapre in tesni. Lonček vsebuje 100 ml, mogoče lonček izgleda majhen ampak se vsebina ne porabi tako hitro. Lonček je bolj podolgovat in ne zavzame veliko prostora, kjerkoli ga že shranite.
Cena karitejevega masla v Adria Spa spletni trgovinici je 9,00€, kupite ga lahko TUKAJ !


Tekstura masla je gosta in kompaktna a vseeno zelo lepo mazljiva, prav tako se maslo hitro vpije v kožo. Ima krasen vonj ! Lepo diši po sladkem, prav nič vsiljivo, čuti se tudi oreščkast pridih. Vonj ni premočan ne prenežen, ter tako nežno odišavi kožo, ki je po nanosu dišeča še kar nekaj časa.
Zelo mi je všeč, da maslo po nanosu ne pušča nobenega mastnega ali lepljivega filma na koži, saj se vanjo zelo hitro vpije in naredi kožo zelo gladko in mehko.


Samo maslo je za moje pojme super ! Uporabljala sem ga skoraj povsod po telesu razen na obrazu, saj imam mešan tip kože in je maslo malenkost premastno za moj tip kože. Maslo obožujem predvsem kot kremo za roke, saj ima izjemne vlažilne lastnosti za mojo zelo suho in zahtevno kožo na roki. Po nanosu je koža na rokah nahranjena in mehka, vendar za razliko od drugih krem za roke ta občutek traja na rokah še kar nekaj časa in ne izgine že po pol ure.

Prav tako sem maslo uporabljala kot sredstvo po britju, kjer se je prav tako odlično odrezalo. Tudi na nogah imam občitljivo kožo in kaj hitro se na njih po britju pojavijo mozoljčki, ki so moteči in včasih še nadležno pečejo, zato po britju vedno uporabim to karitejevo maslo in ga po potrebi še večkrat namažem, da preprečim izbruh mozoljčkov.

Še eno mesto uporabe, kjer se je karitejevo maslo odlično odrezalo so stopala. Tudi moja stopala so suha in hrapava in potrebujejo veliko nege, sploh pozimi. Sedaj si vsako jutro, ko vstanem, rutinsko namažem stopala s tem karitejevim maslom in moja težava s suhimi stopali je rešena !

Maslo sem uporabljala tudi kot maslo za nego kože telesa, predvsem zaradi vonja, ki mi je zelo všeč. Predvsem pozimi mi je to maslo prišlo še kako prav, ko je koža še bolj izsušena kot poleti.







In še sestavine : Sestavine ( INCI): Butyrospermum Parkii, Paraffinum Liquidum, Cera Alba, Parfum, Tocopherol Butter


Ste že preizkusili to maslo ? Vam je bilo všeč? Meni je idealno za vsestransko uporabo.
Najlepša hvala za branje, upam, da je bila ocena v pomoč.







Kisses,




2 komentarja

  1. Obožujem karite maslo, tudi meni ima prijeten vonj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni je noro všeč in ga se kar ne naveličam uporabljat.

      Izbriši