Dobrote Dvorca Trebnik

Pozdravljene, lepotičke!
Zopet imam za vas pripravljeno objavo, tokrat bom govorila o lepotnih sladkorčkih dvorca Trebnik, ki je ena meni najljubših slovenkih znamk negovalne kozmetike, čeprav sem se z njihovimi izdelki pobližje spoznala šele lansko leto, ampak so mi izdelki z super luštno embalažo takoj prirasli k srcu.
Še ena prednost njihovih izdelkov je, da so vse sestavine naravnega izvora in so bogata z rastlinskimi izvlečki in naravnimi olji, prav tako so izdelki brez parabenov, gensko spremenjenih organizmov in brez barvil.
V tej objavi bom ocenila arganovo mazilo, masažno olje vanilija in gel za tuširanje z vonjem pomaranče.





ARGANOVO MAZILO


Arganovo mazilo je lepotni sladkorček, ki je vsekakor vreden nakupa. Vsebuje arganovo in mandljevo olje, ki sta oba bogata z antioksidanti in vitamini, ki ščitita in negujeta kožo. Arganovo olje deluje regenerativno in tonično ter posledično ohranja elastičnost kože. Dodano eterično olje limone poskrbi tudi za kanček svežine.

Sama embalaža je na pogled zelo luštna z ljubko rumeno rdečo nalepko na kateri so razvidne vse informacije. Lonček se odpira s pokrovčkom na navoj, ki dobro tesni. Vsebuje 50 ml izdelka, kupite pa ga lahko TUKAJ !

Vonj mazila je zelo svež, saj vsebuje eterično olje limone in tako deluje rahlo osvežilno in me kar spomni na osvežilno limonado. Tekstura mazila na prvi pogled deluje dokaj trda in gosta, ampak se hitro stopi pod toploto naših prstov, barva mazila je svetlo rumenkasta. Mazilo je zelo mastno in sem ga uporabljala predvsem v zimskem času, ko je koža bolj izsušena, saj mi je poleti pretežka nega nega za kožo telesa. Na obrazu mazila nisem uporabljala, saj imam mešan tip kože in mi mazilo ne bi odgovarjalo je pa vsekakor primerno za ljudi z zelo suho kožo.

Drugače je mazilo super za nego suhih predelov telesa, kot so roke, komolci, podplati. Najraje sem mazilo uporabljala kot nego stopal. Po uporabi so bila moja stopala nahranjena in na otip mehkejša in negovana.







OLJE ZA MASAŽO VANILIJA


Že od nekdaj sem ljubiteljica vseh vrst masažnih olj in ko sem prejela to masažno olje še z vonjem vanilije, ki ga imam najraje, sem skakala od veselja. Obožujem embalažo, ki pa ni plastična ampak je kovinska in deluje bolj luksuzno, nalepka je krasna z motivom vanilijevega stroka. Doziranje je na pumpico, ki je najbolj enostavno in hkrati najbolj higiensko, prav tako se da natančno dozirati želeno količino produkta. Vsebuje 250 ml izdelka, kupite ga lahko TUKAJ !

Vonj olja je sladek, ampak ne tisti tipičen sladki, ki je že rahlo vsiljiv in ki spominja na kakšne vanilijeve kolačke. To olje prijetno sladko diši po vaniliji, tekstura olja je tekoča in malenkost bolj mastna, saj ne gre za suho olje. To olje sem uporabljala predvsem kot zimsko nego telesa, saj je odlično nahranilo mojo kožo, le pri vpijanju je potrebovalo malenkost več časa, ampak nič zato, se je pa vsaj vonj na koži obdržal kar dolgo, zjutraj sem ga še vedno vonjala.
Kot masažno olje sem ga redko uporabljala, saj moj dragi ni ravno navdušen nad dejstvom, da bi moral nuditi masažo.
Olje vsebuje vsebuke predvsem sladko mandljevo olje, ki daje koži prožnost in mehkobo, prav tako vsebuje tudi olje mareličnih pečk, ki je obogateno z vitaminoma A in E.






GEL ZA TUŠIRANJE JUICY ORANGE


Ko sem prejela ta izdelek sem bila malce skeptična, saj prisegam na bolj cvetlične vonje, najraje imam vonj po vrtnicah ampak me je gel za tuširanje pozitivno presenetil s svojim. Embalaža je zelo luštna v oranžni nalepki, ki vsebuje vse potrebne informacije. Doziramo na iztis, tako kot pri večini tuš gelov. Doziranje je natančno, saj lahko brez večjih problemov iztisnemo zadostno količino gela.
Vsebuje 200 ml izdelka, kupite ga lahko TUKAJ !

Tekstura je dokaj gosta, saj ne spolzi med prsti, gel je bolj mlečno bele barve. Gel za tuširanje kožo nežno očisti in jo odišavi. Prhanje s tem gelom je pravo doživetje, saj poskrbi za val svežine in energije po prhanju zaradi njegovega citrusnega vonja, obogaten je tudi z eteričnim oljem pomaranče, ki kožo pomirja in jo neguje.






Ste že preizkusili zgoraj omenjene izdelke? Kako so vam bili všeč ? Vesela bom vsakega komentarja.
Najlepša hvala za branje, upam, da je bila objava v pomoč.






Kisses,

2 komentarja

  1. Ge za tuširanje z vonjem pomaranče sem že porabila, vanilijevemu olju za masažu tudi kaže nekaj podobnega.
    Vsi izdelki so mi zelo všeč, predvsem olje za masažo, ki ga uporabljam kar zvečer po tuširanju za celo telo. Koža je tako mehka in dišeča!
    Pa na splošno še nisem našla DT izdelka, ki mi ne bi bil všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gel za tuširanje gre tudi pri meni že proti koncu, masažno olje pa še ne. Res je vsi njihovi izdelki so super, si pa želim sprobati nove izdelke za nego obraza ! <3

      Izbriši