Izlet na Dunaj

Pozdravljene, drage dame!
Vem, že dolgo ni bilo nobene nove objave na blogu, razlog za to pa tiči v tem, da se je kar veliko dogajalo v tem času, pa tudi moja volja in veselje do bloganja sta izginila neznano kam. Sedaj, ko se je veseljo spet v neki meri povrnilo, sem se odločila spet za eno objavo, ki ni v povezavi s kozmetiko in ličili. Ker sva z dragim v začetku julija, natančneje 9.7. obiskala prestolnico naše sosede Avstrije, sem se odločila, da namenim posebno objavo najinemu izletu, nad katerim sem bila zelo navdušena, čeprav so me na koncu že zelo bolele noge, in sem komaj čakala, da se začnemo vračati proti domu.



No, pa začnimo. V dokaj zgodnjih jutranjih urah smo se potniki zbrali pri glavni avtobusni postaji v Mariboru in okoli sedde ure zjutraj smo se odpeljali proti Dunaju. Vmes, malo pred Dunajem, smo naredili krajši postanek, da smo si privoščili jutranjo kavico. Po pretečenih pol ure smo se vrnili v avtobus in po dobrih treh urah vožnje smo prispeli na Dunaj.

---------------------------------------------------------

Najprej smo se ustavili v zabaviščnem parku, imenovanem Prater, kjer si si seveda po plačilu vstopnine lahko ogledali muzej voščenih lutk Madame Tussauds, ki pa ga midva nisva obiskala. Namesto tega sva se odločila, da malo raziščeva sam prater. Najprej sva se odločila, da se peljema z njihovim znameniti kolesom, imenovanim Riesenrad. Za vse, ki se bojite višine, brez panike, saj to kolo pelje zelo počasi, da naredi en krog potrebuje 15 minut vožnje, v tem času pa lahko občudujete razgled na celoten Dunaj, ki je več kot čudovit.
Prav tako sva se z vlakcom popeljala v hišo groze, ki pa nama ni bila nič posebnega. Bilo je veliko kričanja, ampak ni bilo nič pretirano strašnega.
Ker je moj dragi zelo spreten na teh stojnicah, kjer si lahko pristreljaš, zadaneš plišaste igračke, mi je pristreljal ljubkega miniončka in pa luštnega oranžnega plišastega sončka hihi!

---------------------------------------------------------------

Po dobri uri in pol smo se zopet zbrali pri avtobusu, ta pa nas je popeljal na ogled samega centra Dunaj, kjer smo najprej občudovali trg Marije Terezije in krasna muzeja. Po samem centru mesta smo lahko srečale kočijaže, ki so peljali na ogled centra, ampak midva sva šla raje peš. Po začetnih predavanjih smo imeli čas za prosto raziskovanje centra. Midva sva se odpravila po Mariahilfer strasse, ker najdete same prestižne znamke, kot so Micahel Kors,Gucci, Dior, Chanel in podobne.
Seveda sem imela v načrtu obiskati par trgovinic. Najprej sem se ustavila v The Body Shop trgovinici, kjer sem si na poletnih razprodajah privoščila losjon z vonjem breskve in mini maslo za telo z vonjem kokosa.
Prav tako sem obiskala par drogerij, v upanju, da si kupim svojo prvo MAC šminko, in v tretjem douglasu se mi je želja uresničila, jej srečna jaz! 
Prav tako sva si tukaj privoščila odmor za kavico in coca colo z vanilijo, njami ! 

--------------------------------------------------------------

Po pretečenem času smo vožnjo nadaljevali vožnjo proti dvorcu Schoenbrun in živalskemu vrtu, naša zadnja postaja pred povratkom domov. Sam dvorec je čudovit in dih jemajoč, tam lahko občodujete čudovit velikanski nasad vrtnic in ostalih cvetlic prav tako pa krasen vodnjak. Prav tako je živalski vrt vsekakor vreden ogleda, saj edini živalski vrt v Evropi, kjer imajo pande, pred kratkim pa so dobili tudi mladička. V živalskem vrtu smo imeli tri ure časa, da si ga pogledamo in raziščemo. 

























V poznih večernih urah smo prispeli nazaj v Maribor in se tako odpravili proti domu.

Upam, da vam je bila objava všeč in v pomoč pri. 
Najlepša hvala za branje,

Ni komentarjev